Selkokielinen Polku-valmennus
Mitä saat?
Selkokielinen Polku-valmennuksessa hiot työnhakutaitosi kuntoon ja varmistat työnhaun onnistumisen. Saat henkilökohtaista ohjausta ja tukea vertaisryhmältä. Tarvittaessa voit suorittaa valmennuksen aikana myös 1-2 osaamispassia (esim. hygieniapassi, anniskelupassi tai työturvallisuuskortti).
Valmennuksen jälkeen
- osaat markkinoida osaamisesi ja tiedät, mitä työtä voit hakea
- sinulla on ajanmukainen ansioluettelo ja hakemuspohja
- tunnet työnhakukanavat ja sähköiset hakumenettelyt
- tiedät, kuinka menestyä työhaastattelussa.
Selkokielinen Polku-valmennus alkaa 20 päivän pituisella ryhmäjaksolla, joka järjestetään arkisin noin klo 9–15. Valmennus toteutetaan hybridimallina, johon kuuluu lähitoteutusta ja etäpäiviä.
Ryhmäjakson jälkeen valmennus jatkuu seuraavat kolme kalenterikuukautta yksilöohjauksena. Saat ns. jatkopolun aikana 5–15 tuntia ohjausta oman tilanteesi ja tarpeesi mukaan.
Sinulla voi olla mahdollisuus saada korotettua työttömyysetuutta ja kulukorvausta valmennuksen ryhmäosuuden aikana.
Kenelle
Palvelu on suunnattu Uudenmaan työllisyysalueiden asiakkaille.
Ilmoittautuminen
Kysy omalta vastuuasiantuntijalta, onko valmennuksessa vapaita paikkoja. Lähetä kysymys esimerkiksi Oma asiointi -palvelun kautta.
Missä ja milloin?
Järjestämme valmennuksia Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla. Tulevat valmennusajankohdat ilmoitetaan täällä.
Kokemuksia valmennuksesta
Selkokielinen Polku -valmennukseen osallistunut Somaya Binta sai työpaikan päiväkodista. Katso hänen kokemuksiaan valmennuksesta oheisesta videosta.
Esite
Yhteyshenkilö
Tuomas Soini
Palvelupäällikkö
Etelä-Pohjanmaa, Etelä-Savo, Pirkanmaa, Pohjois-Karjala, Pohjois-Savo, Uusimaa